logo

021-88942266

چند دلیل برای خرید آل این وان

همانطور که می دانید، آل این وان ها که به کامپیوتر های یکپارچه و یا کامپیوتر های همه کاره معروف هستند، تمام قابلیت های یک کامپیوتر معمولی را دارند.

در سال های اخیر استفاده از آل این وان ها بسیار زیاد شده است و بیشترین دلیل این امر کم جا بودن این کامپیوتر ها است.

در آل این وان ها، کیس هایی که در کامپیوترهای رومیزی وجود دارد کنار گذاشته شده است. این موضوع سبب گشته تا کاربرانی که در جستجوی یک دستگاه جمع و جور با قابلیت های بالا هستند، بتوانند محصول مورد نظر خود را در میان آل این وان ها بیابند.

در گذشته All in One ها دارای مشکلات بسیار زیادی بودند. اما کاربری بالای کامپیوترهای رومیزی در بعضی مکان ها مانند ادارات و سازمان ها و وجود تقاضا برای این محصول باعث شد تا تولیدکنندگان کامپیوترهای رومیزی به فکر رفع ایرادات این محصول و ارتقاء آن باشند.

در حال حاضر آل این وان هایِ موجود، کیس و اسپیکر جداگانه ندارند اما امکاناتی بالاتر از یک کامپیوتر خانگی را در خود جای داده اند.  آل این وان های عرضه شده به بازارهای جهانی صفحه نمایش لمسی و وب کم دارند و از انواع کارت حافظه پشتیبانی می نمایند. این دستگاه ماوس و صفحه کلید دارد و پورت های جانبی را در خود جای داده است.

چند دلیل برای خرید آل این وان-1

دلایل مهم برای خرید آل ای وان ها

بی شک دلایل بسیار زیادی برای خرید آل این وان ها در سال های اخیر وجود دارد که باعث می شود به جای خرید یک کامپیوتر رومیزی خانگی، به سمت خرید آل این وان ها برویم. در ادامه به برخی از این دلایل می پردازیم.

1. عدم نیاز به نمایشگر و کیس جداگانه

با آل این وان دیگر نیزی به یک مانیتور جداگانه با یک کیس نخواهید داشت. دلیل این امر برخوداری از صفحه نمایش LCD باریک و پیشرفته و همچنین یکپارچه سازی تمام قطعات داخلی کامپیوتر بدون کیس در داخل صفحه نمایش است.

2. راحتی در حمل و نقل

سهولت در جابجایی آل این وان به دلیل یکپارچگی ساختار و قطعات و همچنین عدم نیاز به خرید قطعات اضافی کامپیوتر یکی دیگر از ویژگی های آن است.

3. کم جا و سبک

 نیاز به فضای کم برای کامپیوترهای بدون کیس یا آل این وان ها مزیتی است به ویژه برای کاربران سازمان ها، ادارات، ساکنان آپارتمان و تمامی افرادی که فضای کافی برای نصب کامپیوترهای رومیزی دارای کیس نیستند. 

4. کاهش مصرف انرژی 

پایین آمدن مصرف برق و حرارت تولیدی که در این سیستم ها، قطعات داخلی حرارت کمتری را تولید کرده و از نظر هزینه و مصرف برق به صرفه تر بوده و کامپیوتر را خنک نگه می دارند که برای محیط زیست نیز بهتر است.

5.  حذف درهم ریختگی کابلها

نصب یک کامپیوتر رومیزی با طرح قدیمی، نیاز به کابل های بسیاری نظیر کابل برق، کابل صفحه نمایش، بلندگوها،کیبورد، موس و تمام لوازم جانبی دیگر دارد. غالب این کابل ها در آل این وان حذف شده است.

6.  سهولت در کاربری

طراحی این دستگاه ها به گونه ای انجام شده که کابل ها در هنگام نصب اولیه به راحتی در جای خود قرار گرفته و تمامی کاربران مبتدی هم می توانند نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام نمایند.

7.  جذابیت

آل این وان ها از شکیل ترین و زیباترین دستگاه های تولید شده هستند. این دستگاه ها ضمن مزایای بیشماری که دارند به دلیل ظاهر فوق العاده شان، ظاهری خاص به فضای مورد استفاده می بخشند. اگرجه کاربر هزینه نسبتاً بالایی صرف خرید آنها می کند اما دستگاهی خارق العاده، محکم و شکیل را صاحب می گردد.

چند دلیل برای خرید آل این وان-2

آل این وان های اینوورس

All in One های برند اینوورس جزو اولین کامپیوتر های یکپارچه‌ای هستند که در کشور عزیزمان ایران تولید شده اند.

این کامپیوتر ها دارای مصارف مختلفی هستند که کار تمام افراد را چه در زمینه مصرف شخصی و چه در زمینه استفاده اداری و سازمانی راحت تر کرده است.

آل‌این‌وان اینوورس با مدل، رنگ و کانفیگ های مختلف برای مطابقت با نیاز و سلیقه شما طراحی و تولید شده است.

این کامپیوتر های رومیزی دارای گواهینامه های معتبری همچون ROHS، CE و FCC است.

از ویژگی های برتر آل این وان های اینوورس، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش 18 ماهه می باشد که این گاراتی هم اینوورس نام دارد. شرکت گارانتی اینوورس با استفاده از افراد مجرب در زمینه تعمیرات در کمترین زمان می تواند مشکل دستگاهتان را حل کند.

 

چند دلیل برای خرید آل این وان-3

برای مشاهده جزییات و همچنین خرید انواع All in One های اینوورس میتوانید از لینک های زیر اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *